czwartek, 9 lutego 2012

Polityczna herbatka

Podczas szykowania obiadu słyszę z pokoju dobiegającą rozmowę. Zainteresowałam się bardziej, kiedy usłyszałam "akt oskarżenia", "sojusz", "umowa ACTA" i jeszcze kilka tego typu.
Wchodzę do pokoju i widzę jak Aga bawi się z Ewą w przyjęcie. Misie porozkładane przed dziewczynkami, przed każdym stoi kubeczek. Między gośćmi toczą się poważne rozmowy.

 - W co się bawicie? - spytałam
 - W przyjęcie - odpowiedziala mi Aga.
 - Kim są goście?
 - To jest Kaczyński (żółty pluszowy kaczorek), to pani Wesołowska (klaun), to Janusz Palikot (lew, niestety nie mamy kota), Komorowski (telefon) i Anna Mucha (pszczoła).

Padłam :D


Ps.
Na zdjeciu Ewa wcina Komorowskiego. Kaczyński leży na Musze ;)  Aga mi właśnie wytłumaczyła, że przeoczyłam jeszcze jednego gościa. W tle widać Macierewicza (ośmiornica).

 - A co ma wspólnego Macierewicz z ośmiornicą? - spytałam
 - Ośmiornica ma "maćki"

:D

2 komentarze:

  1. Oj az strach pomyśleć co z tych Twoich pociech wyrośnie przy takich zabawach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. padłam!! Jaka niesamowita wyobraźnia!!! Najlepszy tekst ostatnich czasów!

    OdpowiedzUsuń