wtorek, 3 września 2013

Młoda na reszcie zaczyna gadać

Tak więc zaczynam zabawę w kronikarza :D

1. Trzymam Ewkę na kolanach i widzę że ma przy oczku jakiegoś paprocha. Paproch umiejscowiony jest dokładnie na lini rzęs.
 - Otwórz oczka - mówię do niej - wyciągnę ci paprocha
Ale mała przekora oczy zamyka
 - Popatrz na mnie
Znów zamyka i tym razem już nie otwiera. Leży mi na kolanach z zamkniętymi oczami i widzę że kombinuje, bo uśmiecha się szelmowsko.
 - Gdzie jest mama? - próbuję wziąć ją sposobem
 - Nie ma - odpowiada mi glizducha, nie otwierając oczu

2. Jadę z Ewą samochodem.

- Tata mam alo? 

- Tak, tata ma telefon

- Ty mam alo?

- Tak, ja też mam telefon

- Aga mam alo?

- Agnieszka też ma telefon

- A ja?

- Tobie też kiedyś kupimy telefon

- YES!!!!



3. hit ostatnich dni. Kiedy Ewka widzi, że coś spada / spadło, albo sama się przewróciła 

woła: "jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebam!"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz