poniedziałek, 12 grudnia 2011

Kto wie lepiej

W naszym miasteczku sa dwie ulice ktorych nazwy maja sie jak IKS do IKSINSKIEGO. Powiedzmy ze ja mieszkam na ulicy IKS.
Dzis na spacerze zaczepia mnie kobieta, na ok. 50letnia, ktora chwile wczesniej tlumaczyka droge jakiemus kierowcy.
- przepraszam pania, gdzie jest ul.Iksinskiego?
Wytlumaczylam, ale poniewaz wiem ze obydwie ulice czesto sa mylone, pytam goscia w samochodzie o ktora dokladnie mu chodzi, ten mowi ze o ul.X, na co pani, ktora mnie zaczepila
-ulicy X w tym miescie nie ma,panu chodzi o ulice Iksinskiego
- jest ulica x - wtracilam sie
Na co kobieta prawie po mnie wrzeszczac:
- nie ma, cale zycie tu mieszkam i takiej ulicy w tym miasteczku nie ma
- sugeruje pani, ze nie znam swojego adresu? -spytalam ironicznie, kobieta splonela i poszla, a ja wytlumaczylam panu w samochodzie jak ma dojechac do miejsca ktore go interesowalo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz